woensdag 30 juli 2014

Blije bij

Ook voor deze kaart heb ik de sketch van Kaartjes-inspiratie-challenge van 31 augustus gevolgd, maar dan een wat meer eigen interpretatie aangegeven.

De bij is een digistamp, ook weer van Katherine (net als Lulu en Lizzie van mij eerdere posts).
De afbeelding van de bij heb ik met wat distress inkt ingekleurd (wild honey), waar ik ook het honingpatroon achter de bij mee heb gemaakt. Het sjabloon was van Dutch Doobadoo (mask art chicken wire).

Het witte cardstock heb ik met een embossingfolder van Craft Unlimited van Boekenvoordeel bewerkt, de stempels en de mal waarmee ik deze heb uitgestanst zijn ook van de Boekenvoordeel.
De zwarte honingraat is een Die-namics mal van My Favorite Things (je zou ook de softboard van Dutch Doobadoo kunnen gebruiken).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten