zaterdag 18 oktober 2014

Roze verjaardag met n tintje wit

Vandaag een nieuwe creatie in het roze en wit, met als thema verjaardag. Daisy heeft zich helemaal opgetut en wil er een chique feestje van maken met champagne.

Ik wil met deze challenge meedoen met challenge nummer 18 van het Don en Daisy blog en met de challenge van Marianne Design Diva's.

Ik heb de randjes van de taart met een embossing mal bewerkt, Daisy is ingekleurd met distress markers en twinklin h2o's en de randjes gekleurd met distress inkt (Spun Sugar). De voet van de taart heb ik iets breder gemaakt, zodat deze kan blijven staan. Ik heb het zo gemaakt dat de creatie nog wel verstuurd kan worden.

De gebruikte materialen:

Dutch Doobadoo shape art mal Taart
Don en Daisy stempel DDS3339
G sleutel van Marianne Design LR0167
Champagne glazen van Marianne Design LR0237
Mal achter Daisy is van Joy! Crafts/Noor! Design 6002/0356
Strik is van Joy! Crafts 6002/0187

Ik vond het heel erg leuk om deze creatie te maken, hopelijk vinden jullie hem ook geslaagd.





4 opmerkingen:

  1. Mooie kleur combo heb je gekozen voor je leuke hippe Daisy MD kaart, dank je voor het meedoen bij Marianne Design Divas, tot het volgende kaartje,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty work, I love it!
    Mihaela- MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er feestelijk uit! Leuk dat je meedoet met de challenge van Don and Daisy!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Don en Daisy.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen