maandag 12 januari 2015

Don in de hoofdrol, op z'n skateboard


Ik heb wel eens van een collega-kaartenmaakster gehoord dat wij alles kunnen gebruiken. Zo ook met dit achtergrondje, het is namelijk een behangstaal voor jongens behang, met graffiti.

Toen ik dat bij de bouwmarkt meenam, had ik al helemaal bedacht dat ik deze stempel daarbij ging gebruiken, maar had daar nog niet de tijd voor gehad. 

De witte bakstenen heb ik gemaakt met de mask en pasta van dutch doobadoo, maar de letters, stempel en labels zijn van Marianne Design.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de huidige challenge van Don en Daisy, met Don in de hoofdrol.

Niet een heel ingewikkeld kaartje maar wel lekker vrolijk voor een stoere jongen!


2 opmerkingen:

  1. Wat een stoer kaartje met Don! Leuk dat je meedoet aan de Don and Daisy challenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en stoere jongenkaart heb je ervan gemaakt.
    Knap gedaan met de kleuren op de achtergrond!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen