zaterdag 18 april 2015

Home sweet home


Voor een van de dt-leden van KIC heb ik dit kaartje gemaakt, ze heeft pas geleden een eigen huisje gekregen. 

Ik heb hier een aantal Noor-mallen gebruikt, het kooitje is van Lin en Lene (ook Joy) en het label
aan de zijkant van de kaart en de stempel van het gordijntje (Don en Daisy) is van Marianne Design.

Het model van de kaart heb ik uit een oudere versie van Hobbykaart. Ook het kaartje met de vogelhuisjes is uit een oudere versie van Hobbykaart

Ik hoop dat Linda zich gauw thuis zal voelen op haar nieuwe stekkie en wil graag met dit kaartje meedoen aan de challenge bij Scrapcardschallengeblog, nummer 73.








3 opmerkingen:

  1. Hallo Strix,
    Wat heb je een gave kaart gemaakt met al die vogelhuisjes, je zal ze maar allemaal in je tuin hebben staan, hihi. Ik vind de afbeelding met de gordijntjes op de vogelkooi enig staan....een prachtig verhuiskaartje ook!
    Dankjewel voor je inzending bij Scr@p-Cards!
    Groetjes DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Strix wat een leuke kaart! Het model is super leuk, mooie kleuren, super leuke vogelhuisjes in de tuin en dan het vogelkooitje met gordijnen ... te leuk gewoon :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verhuiskaart heb je gemaakt voor je DT-Maatje.
    En deze kaart kan mooi meedoen met onze challenge!
    Bedankt voor je deelname hoor.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen