maandag 11 mei 2015

Welkom op de wereld, Dirk!


Op de boerderij waar mijn man sinds een tijdje werkt, hebben de boerin en de boer gezinsuitbreiding gehad. Op 30 april is hun zoon Dirk geboren.

Ik heb een pillowbox gemaakt, met de mal van Dutch Doobadoo, en bekleed met 2 effen kleuren blauw. Daarop een witte ster, gemat onder een ster op dessinpapier. Ook dit is een mal van Dutch Doobadoo. De slinger waar Dirk op staat en de sterrenrand aan de onderkant zijn van Noor Design, de letters en voetjes zijn mallen van Marianne Design. De stempel is een Snoesje, ook van Marianne Design. Deze stempel heb ik inmiddels al bij heel wat geboortes gebruikt, op verschillende projecten, maar blijft gewoon erg leuk om te gebruiken.

In de pillowbox heb ik een rompertje gedaan, als kraamcadeautje.

Ik wil met dit cadeautje graag meedoen aan de challenge 235 van Cards and Scrap. Zag dat t nog nèt kan.

http://www.cardsandscrap.nl/2015/04/kaartenuitdaging-235.html

Ik wil ook meedoen aan de challenge van De Egel:
http://de-egel.blogspot.nl/2015/05/mei-challenge-5.html

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie Strix! Zelf heb ik ook de deze pillowbox, echt een leuk model! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke box.
    Leuk dat je mee doet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt die pillowbox Strix, dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen