donderdag 11 februari 2016

Graffiti NYC


Wat zijn de lift challenges toch altijd leuk. Door teveel andere bezigheden, doe ik eigenlijk minder vaak mee dan ik zou willen, maar ja, ik doe nu eenmaal graag mee met challenges. Dat geeft ook inspiratie.

Zo ben ik nu aan de slag gegaan met een aantal stempels, die ik nog niet had gebruikt.

Ik heb met versamark eerst de "bakstenen" mask op papier gezet en vervolgens met pan pastel gekleurd. Toen, na het fixeren, de stempel 6410/0026 uit de serie sending messages van Noor Design gestempeld met London Fogg van Memento.

De Kever en schoenen zijn uit het stempelset 6410/0371 Men's Heart ook van Noor Design.

Lekker stoere kaart zo!

Ik wil (op de valreep) nog meedoen aan de lift challenge, die nog tot morgen loopt.
Dames van harte gefeliciteerd met jullie 100 challenges, op naar de 200!

http://liftchallenge.blogspot.nl/2016/02/liftchallenge-100.html

Ik doe mee

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met dat kleurverloop en de leuke stempels! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker stoer dit kaartje! Beetje graffiti stijl. Erg mooi gedaan. Dank je wel!
    Leuk om te horen dat je de challenges leuk vind, daar doen we het voor!

    BeantwoordenVerwijderen