maandag 1 februari 2016

Love is in the air - DT Magnolia Forever




Vandaag is de nieuwe challenge van Magnolia Forever van start gegaan, het thema is Love is in the Air. Sinds januari ben ik trots DT-lid van Magnolia Forever en dit is mij eerste kaart als DT-lid.

Het grote hart is van Dutch Doobadoo, de wolken achter de stempel heb ik met de wolkenmal van Dutch Doobadoo met pan pastel gemaakt, de engeltjes zijn van Nellie Snellen, het roze hartje is een mal van Magnolia en de hartjesrand is van Joy (Lin & Lene)

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en we zien graag jullie deelname tegemoet.

http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/

Uiteraard zijn er in februari een flink aantal valentijn/hartjes challenges, daarom wil ik met deze kaart ook meedoen bij:

Hobbyvision: http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/01/hobbyvision-challenge-46-thema-hartjes.html
Time4Magnolia: http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2016/01/time-for-magnolia-challenge-115-love-is.html




5 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Astrid. Wat een mooi afdrukje. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Astrid een mooie aftrap hoor
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XXx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en lieve kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige kaart en dank je wel voor het mee doen aan onze challenge op het Time for Magnolia challengeblog.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi modelkaart. Mooi zacht van kleur. Leuk dat je in het team zit. veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen