zaterdag 17 september 2016

Kaart gelift


Zo nu en dan vind ik het leuk om een kaartje te liften. Ik kwam een kaartje tegen op Pinterest en daar heb ik bovenstaande kaart van gemaakt. Als kleuren heb ik gekozen voor de kleuren inspiratie van de challenge van De Egel, zodat ik ook met die challenge mee kan doen met dit simpele, maar leuke kaartje. Is voor veel gelegenheden te gebruiken en bij het maken van het kaartje kun je mooi wat restjes opmaken.

Dit is de link naar de challenge:

Onderstaand het kaartje dat als inspiratie gold:
handmade card ... stream of circles bubbles up the page .. pinks and kraft on white .. like the variety of circles from patterned papers to daisy to pearls to scalloped edging ... delightful!!!:



2 opmerkingen:

  1. Wauw! Een hele mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gelift! Is ook leuk om te doen! En dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen