maandag 7 november 2016

Schommelende sneeuwpop


Momenteel veel kerstkaarten op alle blogs, het is goed te merken dat iedereen met de kerstkaarten bezig zijn. Gelukkig zijn de challenges daar ook op aangepast (of op aan te passen, hihi).

Zo heb ik bij de vorige challenge van Marianne al een kerstkaart in een drieluik gemaakt en nu een blauw-witte kaart.

Ik heb een kaart van Marleen van der Most gelift, die ze als workshop had bij de demodagen van Doe@Ding (Spijkenisse). Ik vond het een leuk idee. Het nieuwe sneeuwpopje heb ik dan wel niet, maar wel de eerste, die is ook nog steeds leuk!

Alle mallen en de stempels zijn van Marianne Design.

Met deze kaart wil ik graag aan de volgende challenges mee doen:
http://mariannedesign.blogspot.nl/2016/11/challenge-164.html
http://de-egel.blogspot.nl/2016/11/november-challenge-23.html


8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is het!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig al die challenges, wordt je uitgedaagd.
    Je kaart is goed gelukt, mooi geworden.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo is ie leuk! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is je schommelkaart en dit sneeuwpopje blijft ook leuk hoor ik heb hem ook nog.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk idee
    dank je wel voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk dat je met een wiebelkaart aan de slag bent gegaan!
    Hij is heel mooi geworden.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen