zondag 3 december 2017

Kerstchallenge bij KIC

En dan is t ineens weer december! Wat is het jaar verschrikkelijk hard gegaan. Ik ben nog bezig met mijn vakantie album, dat lijkt niet eens zo heel lang geleden, maar is toch alweer bijna 4 maanden geleden.

Gisteren met de familie nog Sinterklaas gevierd, en nu is het tijd bij KIC voor de kerstchallenge.

Ik weet niet of jullie ook al het hele jaar bezig zijn met de kerstkaarten? Ik heb mee gedaan met de challenge van Tiets en heb me ook voor volgend jaar ingeschreven. Zo 'moet' je er eind van het jaar niet zoveel meer maken. Ik doe ook al met heel wat challenges mee met kerstkaarten, zo loopt het lekker op.

Voor de KIC challenge heb ik een eerder uitgeprinte digi gebruikt (mijn printer heeft kuren), gekleurd met brushmarkers, de kerstboom is van Dutch Doobadoo, het papier komt uit een cardkit van Noor en Zo, en de randstans heb ik gekocht op de Kreadoe en is van Kippers Hobby uit de winter wonderland serie. De bomen en daken heb ik gekleurd met inkt.

We zijn heel benieuwd wat voor mooie creaties we mogen zien. Je mag 2 keer meedoen.

Groeten, Astrid


1 opmerking:

  1. He die Astrid was het gezellig gisteren met de Sint Surprise . Ik hoop dat je leuke kadootjes had verdient hihi. Leuke kerstkaart.
    LIefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen