zaterdag 6 januari 2018

Winters tafereel

Hallo allemaal,


de feestdagen weer overleefd? Wij hebben de feestdagen voornamelijk met familie doorgebracht. Ik heb afgelopen week alweer gewoon gewerkt, maandag gaat ook manlief weer aan de slag.

Ik heb me weer opgegeven voor de kerstactie van Tiets, om iedere maand 2 kerstkaarten in te sturen,
zodat je aan het einde van het jaar niet te veel stress hebt om voldoende kaarten te hebben. Ik denk dat je nog in kunt stromen als je dat graag zou willen.

Ik probeer mee te doen bij diverse challenges (met bijvoorbeeld sketches etc.) met kerstkaarten, dan moet het doel makkelijk te halen zijn. In 2017 heb ik ook mee gedaan, is me goed bevallen.

Dit is de eerste van het jaar, heb hier de challenge van Marianne Design voor gekozen, maak een witte kaart. Ik heb verschillende witte papiersoorten gebruikt, met verschillende structuren. Dat gaf een leuk effect. Misschien dat er nog wel meer witte kaarten gaan volgen, vond het een leuke challenge.

De gebruikte stanzen van Marianne Design:
Boom: LR0379
Lantaarn: LR0191
Rand met molen en brug: LR0381
Zaanse huisjes: LR0382
Sneeuwranden: CR1361
Slee: CR1257

De link naar de challenge:
http://mariannedesign.blogspot.nl/2017/12/challenge-192.html






6 opmerkingen:

  1. Een typisch oudhollands kaartje. Leuk gworden.
    Leuk dat je mee doet aan onze witte kaart Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart op een leuk model! Zo komt alles mooi uit!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk winters tafereeltje op je mooie vormkaart.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig leuke winters witte kaart en zo heerlijk Hollands!
    Gezellige dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtkaart Strix, leuk de Zaanse Schans

    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen